امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

روز چهاردهم از زندگی من

1393/10/14 20:44
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

من اومدم با کلی خبر تازه و خبرای خوب و معرفی 2 تا آقای دکتر خوب و مهربون

اول رفتم پیش آقای دکتر سلیمانی متخصص اطفال و نوزادان اونجا انقدر گریه کردم گریهکه بابایی یادش رفت از من وآقای دکتر عکس بگیره آقای دکتر مهربون منو معاینه و وزن کرد من الان 14 روزه و 4 کیلوگرم هستمچشمک

بعدش با بابایی و مادربزرگ رفتیم سونوگرافی تا بابایی مطمئن بشه که من سالم سالممبغل

برای سونوگرافی منو بردن به مرکز سونوگرافی دکتر قربانیان بعد از چندی انتظار خستهرفتیم پیش آقای دکتر

بعدش آقای دکتر قربانیان من رو با دستگاه معاینه میکرد حین معاینه گریه نکردم و پسر خوبی شده بودمخندونک

همه جای بدنم و سونوگرافی کردن بابایی خیالش راحت شد که مشکلی ندارم بعدش با آقای دکتر قربانیان عکس یادگاری گرفتم تا وقتی بزرگ شدم برای تشکر برم پیششاجازه

(درضمن آقای دکتر هم بامن خوب برخورد کرد و داشت میخندید و منو بغل گرفته بود تا عکس یادگاری بگیریم)

اینم از عکسهای سونوگرافی دکتر قربانیان(آدرس:مراغه-خیابان خواجه نصیر-جنب بانک انصار-داخل کوچه)

اینم عکس من درحال معاینه

اینم عکس من و اقای دکتر

 

پسندها (2)

نظرات (0)