امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

شانزدهمین روز از زندگی من

1393/10/16 10:41
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح بخیر به همه نی نی ها

امروز من و مامانی و بابا بزرگ و بابایی رفتیم بهداشت محله مون برای معاینه

خانم پرستار من رو وزن کرد و دور سرم رو اندازه گرفت و بهم ویتامین و.. داد تا بخورم و زود بزرگ بشم

امروز بابایی هم توی دانشگاه امتحان داشت و رفت سر امتحانش منم که شب تا صبح با بابایی بازی و گریه کردم گریهنتونسته بود خوب درس بخونه رفت تا یک صفر گنده بگیرهخندونک 

اینم من که با خیال راحت داشتم پستونکمو میخوردم و عین خیالم نبود بابایی صفرگرفتهخندونک

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فرزانه
17 دی 93 21:42
الهی خدا حفظش کنه عزیزم توروخدا کمکم کن به کمکت احتیاج دارم برای جشنواره رای کم دارم 74 رو به 1000891010 بفرس توروخدا نگو ولش کن بابا لب مرزم ممنونم از محبتت گلم منتظرم خواهش میکنم لطفا به منم سربزن دوستم