امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

امروز بیستمین روز زندگی منه

1393/10/20 20:23
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها من اومدمچشمک

چند روز پیش که پاهام به پوشک مولفیکس حساسیت داده بود یادتونه کهگریه

امروز بابایی برام یک پوشک جدید گرفته که اسمش جان به به هستش محصول کشور ترکیه و خیلی نرم و لطیف با جذب خوب و بدون حساسیت با قیمت مناسب 72عدد فقط35 هزارتومنچشمکدرضمن چون شهرما به مرز کردستان بانه و ... نزدیکه3ساعت راهشه برای همین ارزانتر از جاهای دیگه هستش شاید تهران50هزار تومن باشه

امروز خیلی خوشحالم بابایی و مامانی دوستتون دارمبغل

اینم عکس پوشک جدیدم

از طرفی هم ناراحتم چون مادربزرگم امروز از پیشم رفت غمگینو من و بابایی و مامانی تنها موندیم تعجبصبح هم اگه بابایی رفت شرکت باز با مامان تنهام عوضش با مامانی بازی میکنم تا بابایی برگردهمتنظر

اینم عکسم که بغل مادربزرگ هستم و دارم مظلومانه نگاهش میکنم تا بلکه  نرهبی حوصله

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
28 دی 93 11:06
سلام مامانی قدم نو رسیده مبارک باشه خانمی پوشک ها تقریبا همشون بعد از یه مدت تقلبی میشن نمیدونم چرا!!!! من هم اول مولفیکس میگرفتم بعد ای وی بی بی اونم تقلبی شد بعد پریما اونم تقلبی شده اما الان یه مارکی اومده به اسم بی بی لینو عالیه ضد حساسیته . تو تهران یه بسته 50 تایی 52 هزار تومانه ولی حرف نداره