امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

روز دوازدهم من

1393/10/12 18:29
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بعد از انتظار و گریه های شبونه برای بابایی

بابایی ظهر اومد خسته و خواب آلود بود

مامان بزرگ داشت جای منو عوض میکرد مامانی هم داشت استراحت میکرد تا حالش بهتر بشه خاله جونم داشت نهار رو اماده میکرد

من که بابایی رو دیدم بابایی منو بغل کرد تا مامان بزرگ برام مای بی بی بیاره بوسم کرد و...

من از شوق دیدن بابایی جیش کردم روی تی شرت بابایی خجالت اما بابایی منو دعوا نکرد بوسم کرد و گفت الهی دورت بگردممحبت

بعد منو داد به مامان بزرگ و رفت پیش مامانی داروهاش رو داددرسخوان

اینم عکس تی شرت بابایی که من جیش کرده بودم روش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاپرک
13 دی 93 3:02
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
لعیا
14 دی 93 21:05
لینکتون کردم