امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

روز سوم از زندگی من

1393/10/3 11:9
819 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه پسرای تازه متولد شده که وقتی بزرگ شدیم قراره باهم بازی و خنده کنیم

امروز بابایی من و مامانی رو از بیمارستان برد خونه خوشگلمون و بعدش رفت تا برام شناسنامه بگیره

اینطوری شد که من شدم

امیررضا فرامزیان اعظمی

اینم عکس شناسنامه منه

من که رسیدم خونه با دیدن خونه خوشگل و اتاق خواب خودم اینطوری تعجب کرده بودم تعجب

که بابایی زود ازم عکس انداخت ایشون بنده عزیز امیررضا کپل مپلی هستم

درحال تعجب!!!

امیررضا درحال تعجب!!!

اینم عکسهای اتاق خوابم به به !!چه خوشگله به به !!

اینم وسایل های قشنگ قشنگم

به به !!!

چه تخت و پتوی خوشگلی به به!!

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله
5 دی 93 12:10
سلام خاله جون محمدحسين تو جشنواره شرکت کرده بهش راي ميدي؟عدد75 به 1000891010 بفرستين بهم راي ميدين ديگه يه نگاه به عکسم بندازين شايد خوشتون اومد ممنونم
سحر
31 تیر 94 14:40
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!