امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

پنج روزگی من

1393/10/5 11:29
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من که به دنیا اومده بودم فکرمیکردم فقط تولد منه اما انگار امروز تولد بابایی هم هستش و منم خواب بودم

که مامانی یواشکی من رو به بابایی برای هدیه تولدش هدیه داد بابایی هم من رو بغل کرد و بوسم کرد سیبیلاش رفت توصورتم قرمز شدم اما لالا کرده بودم خبر نداشتم بعدا مامانی بهم گفت که چی شده

من که خواب بودم اینجوری بودم

 

قبل از اینکه تا فردا خداحافظی کنم و برم شیر بخورم و جیش بکنم

از خاله های مهربون و مامانبزرگای گلم تشکر میکنم که همش دارن به مامانی و بابایی کمک میکنن تا من راحت باشم

یکی از خاله هام توی شیرازه که دلش میخواد منو ببینه اما دوره آخه من مراغه هستم از اینجا بهش سلام میرسونم و میگم زودبیا پیشم

خاله سهیلا و عمو مهدی دوستتون دارم

 

اینم لیست کادوهای من و مامانی تا به الان

این کادوی بابایی به مامانیه

این کادوی بابا و مامان باباییه+یک میلیون ریال پول

این کادوی بابا و مامان مامانیه

اینم یکی دیگه

پسندها (5)

نظرات (0)