امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج بابا و مامانازدواج بابا و مامان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

امیررضا نفس بابایی و مامانی

روز ششم از زندگی من

1393/10/6 21:02
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی ها

نی نی ها چشمتون روزبد نبینه من امروز با مامان بزرگ رفتم دکتر و بهداشت بابایی هم رفته بود سرکار دلم براش تنگ شده بودمتنظر

امروز با مامانی کلی بازی کردم و خندیدمقه قهه

امروز توی بهداشت پرستارها از کف پام خون گرفتن بدجوری درد داشت کلی گریه کردم گریه بعد آقای دکتر منو معاینه کرد و برام ویتامین و... تجویز کردزبان

این هم منم که درفکر و تدوین یک نقشه انتقام از مامان بزرگ و پرستارها هستم که بهم آمپول زدن و از کف پام خون گرفتن!!!

خوب میدونم چیکار کنم صبرکنین تا بزرگ بشمعینک

پسندها (5)

نظرات (1)

کوثر
7 دی 93 20:17
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم